baswer baswer .

baswer

تببليغات گوگل ادز براي دامنه IR

 

خوشبختانه جديدا گوگل ادز امكان تبليغ مستقيم وب سايت با دامنه آي آر (ir) را فراهم نموده است تا ديگر نياز به دامنه هاي بين المللي جهت صرفا تبليغات در گوگل نباشد فقط تنها محدوديتي كه وجود دارد اين است كه تبليغات گوگل دامنه IR شما آمريكا نمايش داده نميشود .

 

تبليغات گوگل ادز يكي از هوشمندانه ترين نوع بازايابي و تبليغات هدفمند در عصر نوين مي باشد كه مورد توجه 90 درصد كسب و كارهاي موفق قرار گرفته است.

 

سفارش در گوگل با سيستم شيك رنك

در اين سيستم شيك رنك محاسبه هزينه ها به صورت كليك ميباشد و بر اساس هر كليك مبلغي از شارژ كلي كمپين گوگل ادوردز خريداري شده كاربر كسر ميگردد و تا زمان اتمام شارژ بصورت نامحدود سفارش شما در گوگل به نمايش در مي آيد .

پس بنابراين كاملا هوشمندانه بودجه شما جهت تبليغات مصرف مي شود.

 

 

1- سرعت

اين مورد تقريبا از جذاب ترين بخش هاي تبليغات گوگلي است و چيزي است كه به بهترين نحو مي تواند شركت ها را شگفت زده كند از اينكه مي توانند جذب مشتريان آنلاين دريافت كنند.

تبليغات كليكي به شدت مي تواند سريع تر از سئو براي شما نتايج مطلوب را به ارمغان بياورد. به معناي واقعي كلمه شما مي توانيد بلافاصله جايگاه خود را به سمت اولين رتبه و در بالاترين جايگاه از موتورهاي جستجوگر ارتقا دهيد. اين نكته مهم است كه به ياد داشته باشيد كه اگر شما با دقت بودجه بندي نكرده باشيد، ممكن است بودن شما در صدر تمامي جستجوها تنها براي مدت كوتاهي باقي بماند.

هر آن چه گفته شد به اين معنا نيست كه شما نيازي به انجام سئو نداريد، چون اين روش تبليغات كاملا به بودجه شما بستگي دارد. اگرچه كه اين روش يكي از قدرتمندترين روش ها براي جذب ترافيك به وب سايتتان است، به تر است بطور همزمان نيز روي سئوي وب سايتتان كار كنيد تا شما را به صفحه اول گوكل و در جستجوهاي اول نشان دهد.

 

2- گوگل بشدت روي تبليغاتش پافشاري و اصرار دارد

زمان زيادي نگذشته از وقتي كه گوگل تنها ۱ تا ۲ تبليغ را در صفحه اول خود به نمايش مي گذاشت و بقيه را به ستون سمت راست منتقل مي كرد. اما اكنون تمام تبليغات را بالاي ساير جستجوها قرار مي دهد.(و بعضي را پايين). كه حتي مي تواند نتيجه به مراتب بهتري از سئو را در ذهن مخاطبان بوجود آورد.

حتي اگر شما كلمات كليدي منحر به موقعيت مكاني خاصي را انتخاب كرده باشيد نتايج جستجوي گوگل به مراتب پايين تر از تبليغات گوگل و حتي نقشه گوگل ظاهر خواهد شد. و اين فقط با تبليغات در نتايج جستجو پايان نمي يابد.

گوگل آگهي هاي بيشتري را در مكان هاي بيشتري نمايش مي دهد. گوگل نتايج خريد را در ستون سمت راست نتايج جستجو و گاهي اوقات در بالاي يك جستجوي تصوير نمايش مي دهد. معناي آن كاملا مشخص است.

گوگل مي خواهد به كساني كه به گوگل كمك مي كنند كمك كند. باز هم تاكيد مي كنيم كه اين قضيه به اين معنا نيست كه نبايد ديگر نگران جستجوي ارگانيك گوگل باشيد، اين فقط به اين معناست كه گوگل به شما اين اجازه را مي دهد تا در هنگامي كه داريد به كمك سئو روي رتبه بندي خود كار مي كنيد بتوانيد جايگاه بالايي در جستجوي گوگل داشته باشيد. سئوي شما بايد ادامه داشته باشد تا آن دسته از مخاطباني كه به دنبال نتايج جستجوي گوگل به تنهايي هستند و تبليغات را دوست ندارند نيز بتوانيد جذب كنيد.

 

3- تست كردن

كمپين تبليغات در گوگل ادوردز به شما اجازه مي دهد تا تمامي جنبه هاي تلاش هايتان را بررسي كنيد، از متن و عكس تبليغتان گرفته تا صفحه ي ورود و زمان هايي از روز كه تبليغتان براي جستجوگران نمايش داده مي شود. شما مي توانيد از تمامي ابزارهاي موجود براي تست كردن استفاده كنيد و بعد حتي تصميم به اعمال تغييرات فوري بزنيد.

 

نكته ي بسيار مهم در اين جا اتخاذ تصميمات آگاهانه است.

همه چيز قابل اندازه گيري است. شما مي توانيد ببينيد كه چه اقداماتي جواب مي دهد و كدام كارها را نبايد انجام دهيد. شما به سرعت مي توانيد هر تبليغي را متوقف و يا حذف كنيد و يا آن را تغيير دهيد. اگر متوجه شويد كه برخي از صفحات فرود (لندينگ پيج) شما مناسب نيستند شما مي توانيد به راحتي محتواي آن را تغيير دهيد تا براي شما موثرتر باشند.

شما همين ترفند هايي كه اينجا انجام مي دهيد را مي توانيد با ساير روش هاي تبليغاتيتان انجام دهيد به طور مثال با شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد و مطمئن شويد فرايند تبليغاتي شما دارد به درستي عمل مي كند.

 

4- گسترش امكانات

صرفا به خاطر اينكه با يك دسته كلمات كليدي تبليغاتتان را شروع كرده ايد به اين معنا نيست كه در آينده نمي توانيد آن را توسعه دهيد. در حقيقت شما هميشه بايد آماده گسترش و يا تغيير كلمات كليدي منتخب خود باشيد. اين مورد مي تواند به شما كمك كند تا از چيزهايي كه مشتريانتان روزانه جستجو مي كنند عقب نمانيد.

اين نوع تحقيق به بخش هاي ديگر كمپين شما نيز كمك خواهد كرد. همانطور كه كلمات خوب و مناسب بيشتري را پيدا كنيد و نرخ تبديل بالا را كشف مي كنيد، مي توانيد از تلاش هاي SEO خود براي پياده سازي اين كلمات كليدي و موضوعات استفاده كنيد.

 

5- انعطاف پذيري

گوگل ادوردز به شما اين اجازه را مي دهد تا از متغيرهاي بسياري استفاده كنيد. از امكانات انتخاب متغيرها روي كلمات كليدي گرفته تا زمان و مكان دقيقي كه مي خواهيد تبليغتان منتشر شود.

 

6- هزينه هاي خود را كنترل كنيد و هزينه هاي تبليغات خود را به دقت مديريت كنيد

بخشي از انعطاف پذيري اين روش اين قابليت است كه شما مي توانيد حداكثر هزينه روزانه خود را تنظيم كنيد.در اين صورت شما هيچ گاه حتي به طور تصادفي نيز بيشتر از بودجه روزانه خود را خرج نخواهيد كرد.

شما همينطور مي توانيد ميزان بودجه خود را در هر زمان كه دوست داريد تغيير دهيد، مثلا اگر بودجه ي زيادي را به تبليغاتي اختصاص داده ايد كه به خوبي كار مي كند و به سرعت در طول روز به پايان مي رسد ، مي توانيد به راحتي آن را افزايش دهيد.

اين نوع تبليغات مي توانيد تا حدي وابسته به موفقيت شما در ساير حوزه هاي تبليغاتي باشد. براي مثال اگر تبليغات شما در ساير فضاهاي بازاريابي به خوبي پيش مي رود، مي توانيد هزينه هاي خود را بيشتر به آن سمت هدايت كنيد يا اگر تلاش هاي شما بر روي سئو دارد جواب مي دهد، مي توانيد سرمايه گذاري خود را كم تر كنيد و از مزاياي جست و جوي گوگل استفاده كنيد.

 

مهم ترين موضوع مرتبط بودن است گوگل مي خواهد

تبليغاتي را به كاربرانش تحويل دهد كه مربوط به عبارت هايي است كه آن ها جست و جو مي كنند. در واقع دليلش آن است كه گوگل مي خواهد تا آن ها روي تبليغات شما كليك كنند. و مردم دقيقا مي خواهند روي چيزي كليك كنند كه بيشترين ارتباط و نزديكي را با نيازهاي آن را داشته باشد. گوگل اين مورد را با كمك امتياز كيفيت قضاوت مي كند.

اگر كلمات كليدي شما داراي امتياز كافي باشد، شما جايگاه تبليغاتي بهتري را در گوگل، بازديد بيشتر و كليك بيش تري را دريافت خواهيد كرد. امتياز كيفيت بالاتر همچنين مي تواند به كاهش هزينه شما به ازاي هر كليك كمك كند.

در نتيجه شما مي توانيد ترافيك بيشتري را در ازاي هزينه ي كم تري دريافت كنيد.

يك كمپين تبليغاتي گوگل ادوردز به خوبي با ساير تلاش هاي تبليغاتي شما يكپارچه مي شود. اين امر به شما اين اطمينان را مي دهد كه امتياز كيفيتي شما بالا خواهد ماند و ميزان كليك دريافتي شما افزايش خواهد يافت.

آيا آماده ايد تا كمپين گوگل ادوردز خود را سفارش دهيد و فرصت هاي جديدي را به كسب و كار خود اضافه كنيد؟

اينجا كليك نماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۶:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ساعت تبليغاتي

ساعت تبليغاتي مچي خاص ، از انواع ساعتهاي تبليغاتي ميباشد كه هديه اي شيك و شكيل جهت ارائه به افراد خاص جامعه ميباشد. ساعت مچي وسيله اي است كه داراي قيمت نسبتاً بالا و ارزش خاصي ميباشد.

در بعضي مكانها لازم است كه از هداياي خاصي مانند ساعت مچي استفاده شود كه علاوه بر كاربردي بودن هديه، ايجاد حس صميميت نمايد. ساعت مچي ميتواند هديه اي مناسب جهت ارائه به افراد خاص در جايگاه هاي متفاوت باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۱:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ليوان تبليغاتي

ليوان تبليغاتي حرارتي ، يكي از انواع ليوانهاي تبليغاتي ميباشد كه به دليل ويژگي خاصي كه دارد، طرفداران زيادي را در زمينه تبليغ به خود جلب كرده است.

در حال حاضر با گسترش روش هاي تبليغاتي و تنوع در بخش هاي تبليغ برند و لوگو شركت، استفاده از ايده هاي جذاب و كاربردي ميتواند به معرفي و فروش محصولات در مدت زمان كوتاهي، كمك زيادي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۶:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آبنما چيست

آبنما ، سازه اي است كه در محيط هاي دروني يا بيروني اجرا مي شود و براي آب نوعي حركت پيش بيني مي شود، تا صداي آب و حركت زيباي آن فضا را تغيير دهد و فضايي آرام بخش را ايجاد كند.ايران يكي از قديمي ترين كشورهايي است كه از آبنما استفاده كرده است و امروزه مي توان در مكان هاي عمومي و تفريحي آبنماهاي زيادي مشاهده كرد، كه به دليل احساس خوبي كه به انسان ميدهد نقش مهمي در زندگي دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هداياي تبليغاتي مديريتي

فروشگاه هداياي تبليغاتي مديريتي ، مركز فروش هداياي تبليغاتي ميباشد كه با ارائه خدمات مشاوره و فروش به مشتريان و متقاضيان، محصولاتي با كيفيت در زمينه اهداء به مديران را ارائه مينمايد.

كارشناسان فروش محصولات تبليغاتي، با توجه به نياز مشتريان، به معرفي محصولات تبليغاتي پرداخته و در زمينه انتخاب صحيح يك كالاي تبليغاتي، به مشتريان مشاوره ميدهد. انتخاب صحيح يك كالاي مناسب ميتواند تأثير بسزايي در افزايش چندين برابر فروش داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي تهران ، انواع هداياي تبليغاتي است كه در شهر تهران طراحي شده و به افراد مختلفي هديه داده ميشود.

 در صورتي كه صاحبان برند و محصولات در شهر تهران اقدام به فعاليتهاي تبليغاتي نمايند، لازم است كه با موسسات تبليغاتي جلسات مشاوره داشته باشند تا بهترين نتيجه را اخذ نمايند. يكي از دلايل اهداء هداياي تبليغاتي اين است كه نام برند و نام شركتي خاص، مورد توجه قرار گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سهراب سپهري

شعر اهل كاشانم سهراب سپهري

 

 

 

 


اهل كاشانم

روزگارم بد نيست‌.

 

 

 

 


تكه ناني دارم ، خرده هوشي‌، سر سوزن ذوقي‌.

مادري دارم ، بهتر از برگ درخت‌.

دوستاني ، بهتر از آب روان‌.

و خدايي كه در اين نزديكي است‌:

لاي اين شب بوها، پاي آن كاج بلند.

روي آگاهي آب‌، روي قانون گياه‌.

 

 

من مسلمانم‌.

قبله ام يك گل سرخ‌.

جانمازم چشمه‌، مهرم نور.

دشت سجاده من‌.

من وضو با تپش پنجره ها مي گيرم‌.

در نمازم جريان دارد ماه ، جريان دارد طيف‌.

سنگ از پشت نمازم پيداست‌:

همه ذرات نمازم متبلور شده است‌.

من نمازم را وقتي مي خوانم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۰:۰۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)